branding

I mit professionelle virke har jeg altid arbejdet med globalt orienterede ingeniør­- og teknologivirksomheder, i Danmark og i udlandet. Derudover har jeg solid erfaring både som leder af større projekter og i udformningen af konkrete aktiviteter. Min faglige ekspertise er branding og markedsføring, og at nå frem til beslutningstagere på højt niveau. Et metode er white papers, som erfaringsmæssigt er særdeles stærke døråbnere, hvis ellers det gribes rigtigt an.

vand er det nye vind
Rethink Water synliggør og brander dansk vandekspertise internationalt. Projektet blev en realitet på min idé og har skabt en vigtig sammenhængskraft danske virksomheder og myndigheder imellem. Det er i dag Danmarks platform for at booste eksporten af danske vandløsninger. Læs mere

white papers
I Rethink Water-projektet introducerede jeg et nyt white paper-koncept på vandområdet og idéen er nu taget videre til andre greentech-områder. Globale virksomheder som Rambøll og mindre iværksættere ser white papers som vigtige døråbnere internationalt og de fungerer rigtig godt på fx konferencer og udstillinger. White papers Rethink Water

 

branding support iværksættere
Branding og markedsføring er vigtige temaer også for iværksættere. Gennem mit netværk og på basis af min egen ekspertise hjælper jeg vand-iværksættere med fundraising, branding og salgsmateriale på fleksible vilkår.  Se et eksempel – ecoBETA før og efter 

alfa laval corporate
En stor bid af min professionalle karriere har jeg arbejdet internationalt med branding og kommunikation for svenske Alfa Laval, en global virksomhed med 18.000 medarbejdere og hovedkontor i Lund i Sverige Se mere

alfa laval danmark
Med blandt andet med et nyt koncept for det danske kundemagasin skabte jeg som marketingchef for Alfa Laval i Danmark en ny PR-platform og et nyt niveau af synlighed for Alfa Laval i Danmark  Læs mere