styrket image gennem PR

PR er af stor betydning for kendskabet en virksomhed og den høje troværdighed sin vægt værd i guld. Med et nyt koncept for Alfa Lavals danske kundemagasin skabte jeg som marketingchef for Alfa Laval i Danmark et platform og et nyt niveau for presseomtale af virksomheden, dens løsninger og ledende medarbejdere i både fagpresse og erhvervsdagblade.

Pia is a very engaged and inspiring person to work with. Her passion and drive for what she does combined with her strong professional background makes her a strong asset for the company she works for.
Steffen Faurby, at that time Division Manager at Alfa Laval, today Vice President at Maersk Line

Unavngivet

CRM som sælgerens værktøj

Artikel_EB

CRM-systemet er et vigtigt værktøj for salg/marketing, og ikke blot et afrapporteringssystem. Hvis det er en integreret del af salget vil det sikre ledelsesinformation i høj kvalitet og at informationen bliver i virksomheden, når en sælger går videre i nyt job. I mit job som marketingchef for Alfa Laval i Danmark havde jeg ansvaret for at udvikle og implementere et nyt CRM-system og vi fik bekræftet at målet var nået, da en jysk sælger fortalte at det var første gang i hans tid i virksomheden at han oplevede et system der gjorde hans hverdag nemmere.

Pia has a strong determination and the persistence to follow through, especially when she has a clear vision and has set herself a goal. In addition, Pia is very communicative, and good in structuring her thoughts in writing, which alltogether make Pia a valuable resource where a project result related to communications and systems is wanted. I find Pia’s profile and skills set particularly interesting for technically orientated expert cultures, where operational development of the marketing communications area is needed. In such setting, Pia is sure to deliver commitment and results. 
Casper Andersen, at that time Division Manager, today Managing Director, Alfa Laval Nordic